Cumu Superà i Colli di Bottiglia Tecnici di a Tecnulugia di Frenatura di l'Escavatori à Ruote? Flagup Hydraulic Leads Industry Innovation

Cù a crescente dumanda di escavatori à roti (chjamati "escavatori à roti" in breve) in l'infrastrutture urbane, a riparazione d'emergenza stradale, a cunservazione di l'acqua in i terreni agriculi è altri campi, i colli di buttiglia tecnichi chì i sistemi di frenata idraulica affrontanu sò diventati sempre più prominenti. In l'ambiente operativu di partenze è arresti frequenti, pressione di carichi pesanti è cundizioni stradali cumplesse, cumu assicurà l'efficienza, a sicurezza è a stabilità di u sistema di frenata hè diventatu una questione chjave in u sviluppu tecnologicu di l'industria. Ningbo Flagup Hydraulic Technology Co., Ltd. hà superatu cù successu stu collu di buttiglia attraversu a ricerca è u sviluppu indipendenti, guidendu l'innuvazione di a tecnulugia di frenata idraulica di l'escavatori à roti cù e so eccellenti prestazioni in ambienti estremi è u cuntrollu di frenata d'alta precisione.

4b060a04-0410-4083-a22d-db099e935217

Sfide Tecniche Affruntate da a Frenata Idraulica

Durante u funziunamentu à alta frequenza di l'escavatori à rote, u sistema di frenata idraulica scontra trè principali colli di buttiglia tecnichi: prima, "scarsa adattabilità à intervalli di temperatura estremi", secondu, "risposta lenta di a frenata à carichi pesanti", è terzu, "precisione di cuntrollu insufficiente in cundizioni di travagliu cumplesse". Quessi prublemi affettanu direttamente a sicurezza di frenata è l'efficienza operativa di l'escavatori à rote. Dunque, per rompe queste barriere tecniche, devenu esse fatte scoperte innovative in a tecnulugia di i materiali, a cuncepzione strutturale, i testi di prestazioni è altri aspetti.

L'innuvazione tecnologica di Flagup: cumu risolve i prublemi di frenata di l'escavatore à roti

Lega d'alta resistenza è machinazione di precisione

E valvole di frenu idrauliche Flagup aduttanu materiali di lega d'alta resistenza di qualità aeronautica è prucessi di machinazione di precisione à livellu di micron. I nuclei di e valvole è i corpi di e valvole anu passatu più di 100.000 testi di cicli di resistenza à a pressione è testi d'impattu di cicli à alta-bassa temperatura da -40 ℃ à 80 ℃. Ancu in ambienti estremi cum'è terreni congelati à fretu severu o esposizione à alta temperatura, ponu ancu mantene una risposta di frenata rapida in 0,3 secondi, è l'errore di fluttuazione di a pressione di frenata hè cuntrullatu in ± 2%.

Cuncepimentu di u Canale di Flussu di Riduzione di Pressione à Dui Stadi

Flagup adotta in modu innovativu u "cuncepimentu di u canale di flussu di riduzione di pressione à dui stadi" per ottimizà u statu di flussu di l'oliu idraulicu è riduce a perdita di pressione. In cundizioni di travagliu cù carichi pesanti, a forza di u pedale di u frenu hè ridutta di u 15%, è u cuntrollu di a corsa di u frenu à livellu millimetricu hè realizatu à u listessu tempu. Stu cuncepimentu risponde efficacemente à a dumanda di parcheghju precisu durante u funziunamentu in spazii stretti.

Sistema di Compensazione di Pressione Intelligente

Stu sistema pò aghjustà automaticamente a pressione di frenata secondu u cambiamentu di carica di l'escavatore à roti. In cundizioni stradali cumplesse cum'è rampe di muntagna è strade fangose, a valvula intelligente di compensazione di pressione evita efficacemente u bloccu o u slittamentu di i freni, migliurendu assai a sicurezza di guida è di funziunamentu.

Dapoi u so lanciu, e valvole di frenu idrauliche Flagup anu realizatu una cuuperazione tecnica approfondita cù parechje imprese di escavatori à roti ben cunnisciute cum'è XCMG è Liugong, è sò state installate cù successu nantu à attrezzature di escavatori à roti da 3,5 à 15 tunnellate. Anu passatu a verificazione pratica di centinaie di migliaia d'ore di travagliu nantu à migliaia di gruppi d'attrezzature. In diversi ambienti cumplessi cum'è altipiani, deserti è zone custiere, u tassu di fallimentu hè inferiore à 0,5%, superendu di gran lunga a media di l'industria.


Data di publicazione: 12 dicembre 2025