Cumu aduprà un joystick proporzionale elettricu prufessiunale?

Cumu aduprà una maniglia proporzionale elettrica prufessiunale?

In l'escavatori à roti chì funzionanu cù accessori di pinza, a maniglia di cuntrollu proporzionale elettrica hè un cumpunente fundamentale per ottene operazioni di presa precise. Risponde à i trè bisogni principali di u funziunamentu di a pinza: "aghjustamentu di a forza d'apertura è di chjusura, currispundenza di a velocità di muvimentu è funziunamentu cumplessu", cumbinendu questi cù e caratteristiche uniche di e macchine à roti per furmà un schema di cuntrollu unicu chì migliora significativamente l'operabilità è l'efficienza di l'operazioni di presa.

I. Logica d'applicazione principale di e maniglie elettroproporzionali in l'operazioni di presa

L'operazione di presa di l'escavatori à roti seguita principalmente un prucessu cuntinuu di "movimentu-pusizionamentu-presa-trasferimentu-scaricamentu", chì richiede esigenze più elevate per a velocità di risposta operativa è a precisione di a forza. E maniglie elettroproporzionali, per via di l'uscita di u signale elettricu lineare, rimpiazzanu u cuntrollu meccanicu di a corsa di e maniglie idrauliche tradiziunali, ottenendu trè funzioni principali:

a58a4ad1-9a7d-434c-8c4c-3c340e0a2400

1. Forza di presa infinitamente regulabile:

L'angulu di oscillazione di a maniglia currisponde linearmente à a forza di presa. À picculi anguli, un picculu flussu d'oliu idraulicu hè emessu, chì risulta in una apertura è una chjusura dolce di a pinza, adatta per a presa di materiali fragili cum'è mattoni è tubi finiti, è per un impilamentu precisu di legnu. À grandi anguli, un grande flussu d'oliu idraulicu hè emessu, chì risulta in una apertura è chjusura putente di a pinza, capace di afferrà materiali pesanti cum'è tronchi spessi è grandi pietre, è ancu di rompe strati compatti di rifiuti. Certi mudelli sò ancu dotati di una funzione di memoria di forza, chì permette forze di apertura è chjusura preimpostate per materiali simili, eliminendu a necessità di aghjustamenti ripetuti.

2. Velocità di muvimentu, cuntrollu di currispundenza precisa

A velocità di oscillazione di a maniglia currisponde direttamente à a velocità d'azione di a pinza. L'operatore pò aghjustà a velocità di oscillazione di a maniglia secondu a velocità di muvimentu di a scavatrice à roti per evità chì u materiale si mova troppu veloce è tremi.

Quandu si esegue una operazione cumminata di apertura è chjusura di a pinza, sollevamentu di u bracciu è rotazione di a piattaforma girevole, a maniglia elettroproporzionale trasmette i signali in modu indipendente, è a velocità di ogni azione pò esse aghjustata in modu indipendente, eliminendu u prublema di "cuntenzione di flussu" di i sistemi idraulici tradiziunali è rendendu l'operazione cumminata più fluida.

3. Funzione di escavatore rotativu, megliu adattabile à l'operazione coordinata.

Ligame trà a caminata è a presa: A "modalità di priorità di presa à bassa velocità" di l'escavatore à roti pò esse attivata cù un buttone via a maniglia proporzionale elettrica. Quandu si move è si prende, u sistema idraulicu dà priorità à furnisce pressione à a pinza di presa, assicurendu chì a forza di presa ùn sia micca affettata da a caminata.

Coordinazione di stabilizzatori è pinze: Quandu si travaglia nantu à un terrenu irregulare, a maniglia proporzionale elettrica integra a funzione di cuntrollu di i stabilizzatori, chì permette di compie u "livellamentu di i stabilizzatori - pusizionamentu di a pinza" cù una sola manu, riducendu u numeru di azzioni di cummutazione di l'operazione.

II. Cumu installà è aduprà a maniglia elettroproporzionale per l'operazione di serraggio di l'escavatore à ruote

Per adattassi à u spaziu di a cabina è à l'abitudini operative di l'escavatori à roti, a maniglia elettroproporzionale adotta un cuncepimentu di layout integratu:

1. Locu d'installazione:

Adotta un cuntrollu à doppia maniglia è hè integratu cù a maniglia di funziunamentu standard di l'escavatori à roti - a maniglia diritta cuntrolla l'apertura è a chjusura di a pinza è a rotazione di a piattaforma giratoria, è a maniglia sinistra cuntrolla u sollevamentu di u bracciu è l'estensione è a retrazione di u bastone. L'assegnazione di e funzioni pò ancu esse persunalizata secondu l'abitudini di l'operatore.

2. Metudu d'operazione:

A pinza si apre è si chjude muvendu a maniglia avanti è indietro. A forza è a velocità ponu esse aghjustate semplicemente aghjustendu l'angulu di oscillazione è a velocità di a maniglia. A maniglia hà un buttone di cambiamentu di modu integratu, chì pò cambià rapidamente trà "modalità di presa standard / dolce / forte" per adattassi à e diverse esigenze di manipulazione di materiali.

III. Punti chjave per l'operazione pratica di a maniglia elettroproporzionale in l'operazione di presa di a mola di perforazione

c04a092a-bb70-4247-89fa-043250db2ff0

1. Quandu si piglia un materiale novu per a prima volta, pruvate a forza d'apertura è di chjusura di presa à un picculu angulu è à bassa velocità per evità di dannà u materiale o di fà lu cascà;

2. Quandu l'escavatore à roti si move, fissate u materiale è alzatelu à una altezza adatta. Mantene a postura di presa muvendu a maniglia à un picculu angulu per impedisce à u materiale di tremulà;

3. Calibrate regularmente a linearità di a maniglia per assicurà una currispundenza precisa trà l'angulu di oscillazione è l'azione di presa;

4. In ambienti cù polvere è ghiaia, pulite regularmente i sensori è i cavi di cunnessione di a maniglia per impedisce chì a polvere è l'umidità causinu malfunzionamenti di u signale.

In riassuntu, a maniglia di cuntrollu elettroproporzionale dà à u sistema idraulicu capacità di cuntrollu flessibili è intelligenti per l'operazioni di pinza di l'escavatore à ruote, currispundendu perfettamente à e caratteristiche di l'escavatori à ruote: "funzionamentu flessibile, cuntinuu è funziunamentu precisu". Hè diventatu un cumpunente standard di l'escavatori à ruote muderni dotati di attacchi di pinza è hè un strumentu fundamentale per migliurà l'efficienza di l'operazioni di pinza di l'escavatore à ruote.


Data di publicazione: 19 di ghjennaghju di u 2026